Stress! En wat nu?

Dat stress zo’n slechte naam heeft gekregen is niet gek. Het leven kan een ratrace zijn. Je moet vaak veel tegelijkertijd en er wordt veel van je verwacht. Mensen trekken aan je.

Stress is echter zo slecht nog niet. Stress laat je ook energiek, vrolijk en gefocust zijn, zodat je optimaal kunt presteren. Je voelt opwinding en het kan je daadkrachtig maken. 

Is de klus goed gelukt, dan voel je je tevreden. Op een positieve manier maakt de stress je productief. Als je deze momenten van presteren niet kent, dan zou je je vervelen en je neerslachtig voelen. 

Belangrijk is wel dat je stressniveau op peil blijft en jij in balans!

Stress is reguleren.
Lukt dat niet, dan is deze training iets voor jou!
Deze training is bestemd voor kinderen en jongeren die het gevoel hebben altijd onder druk te staan en vaak vermoeid te zijn.

Durf en kun je aan geven dat het teveel is?

Neem dan contact op voor een vrijblijvend intakegesprek.
Daarin gaan we kijken wat jij nodig hebt.
Daarna wordt er een programma op maat voor je gemaakt.
En dan vooral veel praktisch werken en gaan ervaren waar jouw persoonlijke grenzen liggen en hoe daar mee om te leren gaan.

Programma

Tijdens het hele proces houd je een logboek bij in een op maat gemaakte reader.
Ook wordt je tussentijds gecoacht met tips en ruggensteun per mail, sms of whatsapp.

Aan bod kunnen de volgende onderwerpen komen: 

  • Hoe herken je de signalen in je lichaam dat er grenzen zijn bereikt of dat je al over grenzen bent gegaan?
  • Hoe kun je beter omgaan met jouw eigen tijd?
  • Leer een goede balans te creëren tussen school en/of werk en privé. Tussen inspanning en ontspanning.
  • Hoe ga je communicatie aan met je omgeving, je vrienden, je werk en/of bij je studie? Hoe wordt je zelfvertrouwen daarbij vergroot? 
  • Hoe kun je NEE (leren) zeggen?
  • Waar liggen je wensen, je doelen en je plannen?

Wat levert het je op?

  • De training geeft inzicht in wat energie kost en wat energie oplevert. De dingen die energie opleveren zorgen voor voldoening. De dingen die energie kosten vragen om een andere manier van denken en doen.
  • Je krijgt zicht op je eigen werkdrukbelasting en richt je op zaken die je WEL kunt veranderen.
  • Leren herkennen en interpreteren van signalen van het lichaam.
  • Vertrouwen op jezelf en je kunnen.

Beweging komt niet op gang als je stil blijft staan.stappen zetten

Voor meer informatie of een vrijblijvend intakegesprek:

Mail: info@coaching-spring.nl
Bel : 06 403 190 25 Désirée Brugmans